Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Удосконалення автоматизованої системи документообігу суду здійснюється на виконання рішення Ради суддів України від 6 листопада 2014 року № 51, погодженого Державною судовою адміністрацією України 10 листопада 2014 року, та у відповідності до частини п’ятої статті 15 Закону України "Про судоустрій і статус суддів". Зміни до Положення про автоматизовану систему документообігу суду водяться в дію з 1 січня 2015 року.
Змінами до Положення про АСДС передбачається збільшення обсягу електронного документообігу суду, у випадках призначення справи до розгляду, повідомлення про це усіх учасників процесу, ознайомлення їх із матеріалами справи. Зокрема впроваджується поняття «оригінал електронного документа суду», відправлення SMS-повідомлень із текстом судових повісток учасникам судового провадження тощо. Також, в результаті автоматичного розподілу судових справ створюється довідка про автоматичний розподіл судових справ, яка роздруковується та долучається до провадження.
Передбачається відповідне реагування на виникнення форс-мажорних обставин (знеструмлення електромережі суду, вихід з ладу сервера, інше), що впливають на безперебійність та функціонування автоматизованої системи. У випадку настання таких обставин, здійснюється фіксування їх відповідними актами, які вносяться до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після усунення обставин. Відповідно до змін, у разі недостатньої кількості присяжних від необхідної, для участі в судовому провадженні АСДС здійснює їх добір.
Ці зміни покликані в, першу чергу, полегшити інформування учасників судового процесу, зробити процес розподілу справ між суддями більш прозорим, вирішити неврегульовані моменти функціонування АСДС.