Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ в.о.голови Монастириського
районного суду Тернопільської
області від 06.04.2015 р. № 20
ПЕРЕЛІК
відомостей, що становлять службову інформацію,
та які можуть міститися в документах з організації діяльності
Монастириського районного суду
1. Відомості в організаційно-розпорядчих документах (накази, розпорядження, рішення, постанови, рекомендації), що надсилаються Монастириському районному суду Тернопільської області Верховним Судом України, Вищими спеціалізованими судами, ДСА України з питань забезпечення охорони державної таємниці, які містять службову інформацію.
2.Відомості в документах суду, що містять службову інформацію інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій.
3. Відомості в листуванні, нормативно-розпорядчих та облікових документах з питань оформлення допуску працівників суду до державної таємниці.
4.Відомості в документах діловодства з режимно-секретної роботи (номенклатура справ, описи справ, акти про виділення документів до знищення, акти передачі документів, журнали обліку, книга реєстрації та реєстри відправлення кореспонденції тощо).
5.Відомості про організацію режимно-секретної роботи в суді, у разі розголошення яких можливе настання перешкод для забезпечення охорони державної таємниці.
6.Відомості в документах з технічного захисту інформації (крім документів загального характеру та таких, які мають гриф обмеження доступу "Таємно" та "Цілком таємно").
7.Відомості в документах з питань надання дозволів на проведення оперативно-технічних заходів та оперативно-розшукової діяльності (крім документів із грифом обмеження доступу "Таємно" та "Цілком таємно").
8.Відомості у постановах голови суду про вжиття спеціальних заходів державного захисту.
9.Відомості, що можуть міститися в документах суду:
- які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію (доповідні, службові записки, накази тощо);
- щодо організації та діяльності органів суддівського самоврядування з питань внутрішньої діяльності суду (протоколи зборів суддів; протоколи оперативних нарад тощо);
- з організаційно-кадрової роботи суду (особові справи суддів та працівників апарату суду, з особового складу, щодо чисельності, складу та руху кадрів, надання відпусток, відрядження, атестації державних службовців апарату суду, дисциплінарні стягнення, проходження медичного огляду тощо);
- з адміністративно-господарських питань діяльності суду (окрім інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним майном);
- стосовно питань організації ведення роботи з аналізу судової статистики, вивчення та узагальнення судової практики, що передує публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
- щодо внутрішньої організації ведення обліку, реєстрації та зберігання службових документів діяльності суду;
- які містять матеріали службових розслідувань.
10.Відомості, що можуть міститися в книгах обліку руху особових справ державних службовців апарату суду та трудових книжок і вкладишів до них.
11.Звіт за формою № 6 «Про чисельність працюючих та заброньованих військовозобов’язаних».
12. Відомості, що можуть міститися в журналах обліку печаток і штампів суду.
13.Відомості, що можуть міститися в обліково-статистичних картках на справи, реєстраційних журналах, алфавітних покажчиках справ, обліково-реєстраційних даних автоматизованої системи документообігу суду.
14. Інші відомості, що становлять службову інформацію і можуть міститися в інших документах з організації діяльності суду, перелік яких визначається наказом голови суду.
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ в.о.голови Монастириського
районного суду Тернопільської
області від 06.04.2015 р. № 20
ПЕРЕЛІК
інших документів у Монастириському районному суді, що можуть
містити відомості, які становлять службову інформацію та надається
гриф «Для службового користування»
1. Протоколи зборів суддів.
2. Протоколи оперативних та апаратних нарад суддів та працівників апарату суду.
3. Накази голови суду (особи, що виконує обов’язки голови суду) та керівника апарату суду.
4. Журнали реєстрації наказів голови суду та керівника апарату суду.
5. Розпорядження керівника апарату суду та голови суду, щодо електронного документообігу, протоколи повторного автоматичного розподілу справ у ручному режимі.
6. Алфавітні покажчики судових справ (окремо за категоріями).
7. Журнали розгляду судових справ та матеріалів суддею (журнали судових засідань).
8. Журнал реєстрації операцій із сплати та повернення судового збору.
9. Журнал реєстрації електронних документів, які надійшли та відправлені електронною поштою.
10. Журнал реєстрації заяв, запитів про видачу архівних довідок, копій, витягів з документів, виданих за запитами громадян і організацій.
11.Журнал обліку видачі справ з архіву суду в тимчасове користування.
12. Обліково-статистичні картки.
13. Реєстр вхідної та вихідної кореспонденції.
14. Контрольні журнали судових справ і матеріалів, переданих для розгляду судді.
15. Розносна книга для місцевої кореспонденції.
16. Журнал обліку заяв про забезпечення позову.
17. Журнал реєстрації запитів з питань доступу до публічної інформації.
18.Журнал обліку заяв і звернень громадян.
19. Журнал обліку подань, заяв і клопотань у порядку виконання судових рішень у цивільних справах.
20. Журнал обліку апеляцій, касаційних скарг та касаційних подань прокурора в кримінальних справах.
21. Журнал обліку заяв про апеляційне оскарження, апеляційних скарг у цивільних чи адміністративних справах.
22. Журнал обліку речових доказів.
23. Журнал обліку виконавчих документів, виданих судом.
24. Журнал обліку видачі копій фонограм учасникам судового засідання та видачі компакт-дисків з технічним записом судового засідання.
25. Журнал видачі справ для ознайомлення.
26. Журнал відбитків і зліпків печаток та штампів, їх видача.
27. Журнал видачі посвідчень
28. Матеріали особових справ працівників суду.
29. Акти, довідки про підсумки перевірок стану діловодства, акти приймання-передання документів, акти про вилучення документів для знищення про нестачу й невиправні пошкодження документів, акти про видання справ у тимчасове користування, акти знищення судових справ та протоколи постійно діючої експертної комісії щодо передачі до архіву суду справ, документів суду та їх знищення.
30. Графіки чергувань суддів з розгляду клопотань правоохоронних органів.
31. Документи щодо оформлення дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею.
32. Довідки про роботу суду з розгляду звернень громадян, доповідні записки та узагальнення за результатами вивчення цієї роботи.
33. Номенклатура справ.
34. Звіт по формі №6 «Про чисельність працюючих та заброньованих військовозобов’язаних».
35. Відомості, які можуть міститися у обліково-статистичних картках на справи, реєстраційних журналах, алфавітних покажчиках справ, інших обліково-реєстраційних даних автоматизованої системи документообігу суду.
36. Листування з приводу проведення спеціальної перевірки щодо претендентів на зайняття посад державних службовців апарату суду.
35. Інші документи і відомості, які містять інформацію, що відповідає частині першій статті 9 закону України «Про доступ до публічної інформації», перелік яких самостійно визначає розпорядник публічної інформації.